Обратната връзка, която Нико Хюлкенберг е предоставил на отбора на Рейсинг Пойнт по време на двете си участия в състезанията на „Силвърстоун“ е била ключова в развитието на последния пакет с подобрения на „Розовите Мерцедеси“, това заяви техническият директор на тима, Анди Грийн.
Ироничното в случая е, че именно тези подобрения не позволиха на германеца да се представи силно в квалификацията по време на третото си участие с отбора в Гран При на Айфел миналата седмица, когато той се включи само за квалификацията и състезание като заместник на болния Ланс Строл. Именно това негово късно включване и само четирите летящи обиколки, които той успя да направи в съботния ден бяха причината той да остане последен в квалификационната сесия на „Нюрбургринг“.
Все пак Хюлкенберг направи много силно състезание в неделя, в което финишира на осма позиция, носейки важни шест точки на базирания в Силвърстоун отбор, който е въвлечен в битката за третото място в конструкторския шампионат, в която води с четири точки пред Рено и шест пред Макларън.
След състезанието в Германия, Хюлкенберг заяви, че направените промени по болида RP20 са правилните, което му е позволило да направи своя напредък в неделния ден на „Нюрбургринг“.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg