Отборът на Toyota записа своята трета поредна победа в легендарната автомобилна надпревара „24 часа на Льо Ман“, въпреки проблемите в началото на състезанието.
Победа, отново както и през последните две година грабна Toyota 8, като за разлика от 2018 и 2019 този път компания на Себастиен Буеми и Казуки Накаджима прави Брендън Хартли, който замени Фернандо Алонсо в състава на японците.
Буеми, Накаджима и Хартли имаха проблеми в първите часове на надпреварата, като първо швейцарецът направи непредвидено спиране в 50-та минута заради спукана гума, след което колата бе прибрана в гаража приблизително осем час след старта заради проблеми с предните спирачки. Драмите за Toyota 8 обаче не бяха толкова големи, колкото за техните колеги в Toyota 7 (Камуи Кобаяши, Майк Конуей, Хосе Мария Лопес), които водеха комфортна докато през нощта не счупиха турбо и това им коства близо 10 обиколки и им отреди третото място на финала.
Втори на пет обиколки зад победителите завърши Rebellion 1 (Густаво Менезес, Норман Нато, Бруно Сена), които направиха сравнително чисто състезание, но нямаха отговор за високото темпо на хибритния прототип на японците.
В LMP2 оспорваната битка за победата бе спечелена от United Autosports 22 (Филипе Албукерк, Фил Хенсън, Пол ди Реста), които завършиха пред Jota 38 (Антонио Феликс да Коща, Антъни Дейвидсън, Роберто Гонзалес) и Panis Racing 31 (Жулиан Канал, Никоа Жамин, Матю Ваксивие).
В GTE Pro триумфът грабна Aston Martin 97 (Алекс Лин, Максим Мартен, Нари Тинкнел) пред AF Corse Ferrari 51 (Джеймс Каладо, Алесандро Пиер Гиди, Даниел Сера) и Aston Martin 95 (Марко Сьоренсен, Ники Тийм, Ричард Уестбрук).
А в GTE Am триумфът отново бе за Aston Martin, но този път чрез частния TF Sport 90 (Джонатан Адам, Чарли Ийстууд, Селих Йолуч), които завършиха пред Dempsey-Protons Porsche 77 (Мат Кемпбъл, Рикардо Пера, Кристиан Рийд) и AF Corse Ferrari 83 (Емануел Колард, Никлас Ниелсен, Франсоа Перодо).