В разгара на международния оф-роуд маратон Breslau Poland 2020, българските участници срещнаха много трудности. Третият състезателен ден, който включваше един дневен и един нощен етап, определено бе най-тежкия в тазгодишното издание на надпреварата, но и разочароващ за екипажите ни. Доскорошните лидери в генералното класиране при бъгитата Цанко Цанков и Зорница Тодорова финишираха първата част на отсечката на 10-място, с не много голямо изоставане от победителя. Кошмарът за търновския тим, обаче, се оказа нощният етап, в който екипажът преживя тежка катастрофа и бъгито им Can-Am стана буквално за скрап. За щастие, Цанко и Зори се отърваха без никакви наранявания, но за тях Breslau Poland 2020 приключи.
Малко по-добре се развиха нещата за Константин Чолаков и Ивайло Жеков. Тимът от Бургас завърши дневната част от етапа на осмо място, но в нетипичната за него нощна отсечка пилотът трябваше да върне темпото и те финишираха с 18-о време. В генералното класиране Чолаков и Жеков са на 25-о място, но заради голямото изоставане от първия ден, разликата от лидера в генералното е близо 4 часа.
Така, като титуляри за победата в класа на SSV-бъгитата се очертават французите Ян Ван Беек и Еманюел Маро. При автомобилите водач е Франк Стенски (Германия, Mercedes), а при рали-камионите – сънародникът му Том Хойер (Tatra).
При мотоциклетите, твърд лидер продължава да е литовецът Андриус Лискус (Honda), а при ATV-четириколките водач със солиден аванс е полският пилот Даниел Раджио (Polaris).
В екстремния клас на Breslau Poland 2020 естонецът Хардо Мере отне лидерството от англичанина Джим Марсдейн при всъдеходните прототипи. Разликата между двамата, обаче, е едва 11:37 мин. И може да бъде стопена в преодоляването на едно-единствено блато.
При камионите, участващи в екстремната категория на надпреварата, водач в клас под 7,5 тона продължава да е германецът Щефан Браун с Unimog, докато при тези с тегло над 7,5 тона, новият лидер е Томас Пьол с IFA, също от Германия. Предпоследният етап на рали Breslau Poland 2020 обещава да е доста тежък, според организаторите дори най-тежкия в тазгодишното издание. Сложна навигация ще затрудни участниците в крос-кънтри класа, а тези от екстремната категория ще се сблъскат с най-тежките кални и водни препятствия на трасето.