Вход / Регистрирай се

Техническа информация за R28 Рено

Техническа информация за R28 Рено

След представянето на новия R28 отборът на Рено обяви, че към него е подходено по коренно различен начин в сравнение със старата версия R27. Работата по новия болид е започнала още в средата на миналата година, след като се разбра, че французите нямат шанс за челно класиране. Забелязва се, че дизайнерите са заложили на по-агресивна аеродинамична конфигурация. 

 

Основната задача при създаването на новата кола е било решаването на проблемите на R27, но без това да повлияе на концепцията на R28, който е напълно нов, а не еволюция.  

 

Новата аеродинамика включва напълно новото предно крило, което е оборудвано с въведеното от Макларън второ горно крило тип „Мосто”. То е довело и до използването на нулев кил, който трябва да подобри изчистването на аеродинамичните потоци. Задницата е стеснена, но като цяло формата й е запазена. 

 

Промените в двигателя се свеждат до адаптирането му за работа към универсалния блок за управление (SECU).

 

 

Технически характеристики:

 

 

Шаси: Монокок, изработен от въглеродни влакна и алуминий. 

 

Окачване: Двойни карбонови носачи. В предната част на монокока се намират хоризонтално работещите амортисьори. Задното окачване разполага отново с двойни, изработени от карбон носачи и хоризонтални амортисьори, монтирани върху скоростната кутия. 

 

Трансмисия: Седемстепенна секвенционална скоростна кутия с една задна предавка, с електроннохидравлично управление.  

 

Система за охлаждане: Водни и маслени радиатори, разположени във въздухазоборниците. 

 

Електрическа част: Стандартна - Electronic Control Unit. 

 

Спирачна система: Въглеродни дискове. 

 

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg

 

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички