Отборът на Макларън-Мерцедес показа вчера своята кола за сезон 2008 в Щутгарт.
Работата по проектирането на MP4-23 започва през ноември 2006 г., а същинската част - през март 2007 г. През май 2007 пък стартира уточняването на аеродинамиката, като са направени 3000 часа във въздушния тунел.
Люис Хамилтън, Педро де ла Роса и Гари Пафет са взели мерки за седалките си през септември 2007 г., а веднага след подписването си с отбора Хейки Ковалайнен е дал своите размери.
Работата по шаси номер 1 започва в началото на ноември 2007 г. и завършва през януари 2008 г. 150 различни инженери са работили по проекта.
1500 човекочасове са били нужни досега за разработването на МР4-23. Същата бройка е нужна и за построяването на цялата кола за дебюта й на писта на 9 януари 2008 г.
МР4-23 е еволюция на МР4-22 и няма големи визуални промени, но от сегашното състояние до първия старт в Австралия ще има още много промени, най-вече в аеродинамичния пакет.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg
.jpg)