Понякога тунинг автомобилите са доста безсмислени. Много мощност, която не ти трябва, аеродинамика с противоричеви стилистични качества, както и компрометирана издръжливост на механиката. Не всеки го разбира.
Собственикът на този Volkswagen Golf, обаче, въобще не е на това мнение. Колата е от първото поколение и има под капака си 2.0-литров турбо двигател с, четете внимателно, 736 конски сили. Просто, за да не се объркате, купето тежи доста под 1000 кг.
Мощността отива към предните колела през 6-скоростна механична кутия. Лошото е, че е абсолютно невъзможно да се каже какво точно е ускорението от 0 до 100 км/ч, защото на борда няма никаква система за контрол на сцеплението, което прави изключително трудно постигането на стабилни резултати в няколко опита.
Все пак е известно, че доускорението от 100 км/ч до 200 км/ч се изпълнява за 5 секунди, като за сравнение Porsche Panamera Turbo S извършва същото упражнение за 8.1, а Veyron за 5.8 секунди.
За сигурността вътре все пак е помислено; монтирана е обезопасителна клетка.