ABT преразгледаха афтърмаркет програмата си за Volkswagen Beetle. Стигнаха до заключениятo, че подобренията, които са направили, не са достатъчно и трябват още. Още какво? Сила.
Преди година тунерите АВТ ни показаха първата си модификация на Beetle и сега отново са тук с още предложения. Аеродинамичният им кит включва нов преден спойлер и фарове, нова изпускателна система с две тръби и 30 мм по-ниско разположение на духа заради новите пружини на окачването. Beetle sтъпва на джанти с размери между 18 и 20 инча и с high-performance гуми.
По отношение на най-важното - двигателите: 2.0-литровият TSI стандартно е с 200 кс и 280 Нм въртящ момент, но това вече е преосмислено - 240 кс и 340 Нм. По-малкият 1.4-литров TSI е със 160 кс и 240 Нм стоково, но след АВТ конските сили вече са 210, а въртящият момент е 280 Нм. За най-дребния.2-литров TSI 105 кс и 175 Нм са малко, затова АВТ дават 140 кс и 220 Нм.
Ако вашият бръмбар пие дизел, то от 2.0-литровия TDI могат спокойно да се извадят 170 кс и 370 Нм (стандартно са 140 кс и 320 Нм); от 1.6-литровия TDI 125 кс и 285 Нм (стандартно са 105кс и 250 Нм).