McLaren обявиха специална версия на 12C, сътворена специално за пистата. McLaren 12C GT Sprint ще се представи официално на Фестивала на скоростта в Гудууд.
Създадена, за да запълни празнината между обикновеното MP4-12C и 12C GT3, Sprint версията е построена около същото олекотено MonoCell карбоново шаси. Задвижва се от туин-турбо 3.8-литров двигател с 625 кс, свързан със 7-степенна скоростна кутия с двоен съединител. Инженерите са рекалибрирали и настроили РСС окачването, за да стъпва с 40 мм по-близо до пистата и да обуе по-удобните състезателни сликове.
Версията, която не припарва до мръсните, неравни и изпочупени обществени пътища, е с три режима на работа, което позволява на пилота да настройва ESP, спортното окачване и амортисьорите. Има и някои промени по екстериора в името аеродинамиката - нова предна броня, преден капак, вдъхновен от GT с радиаторни решетки и отвори за въздух в предното крило. Спира със спортни карбонови дискове с 19-инчови OZ джанти, обути в състезателни сликове Pirelli.
В купето има ФИА-съвместим ролкейдж и пожарогасител, композитни спортни седалки с 6-точкови колани, както и по-лека климатична система, а карбоновото табло е с дигитален дисплей. Финалните щрихи са карбоновото задно крило и предният спойлер, поликарбоновото предно стъкло и други олекотени комппоненти.
Цената на пистовата версия на МР4-12С - GT Sprint. започва от 200 000 паунда и тази година от нея ще бъдат произведени 20 бройки.