Отборът на Уилямс няма сили да страда повече и продължава да работи по методичния си план, за да не се повтори една от най-слабите години в историята им. Славният британски тим остана на срамното девето място в класирането при конструкторите през 2013 година, като с общо петте си спечелени точки успя да изпревари "джуджетата" Маруся и Катерам.
Основните промени следващата година в инженерния състав са концентрирани в аеродинамичния отдел, работещ по новия FW36. В тази област се очаква най-много да се навакса изоставането на Уилямс от лидерите. Големите промени ще отворят вратички за интерпретация на правилника, от които британците очакват да се възползват по най-добрия начин.
За целта техническият директор Пат Саймънс наскоро успя да „открадне" Шон Уайтхед от тотално доминиращия в последните четири години, най-вече в аеродинамично отношение, отбор на Ред Бул. Днес към звездния си екип Пат прибави пореден специалист в областта на аеродинамиката - Дейв Уитър. Британецът е работил за отбора на Лотус и заедно с Уайтхед ще работят с Джейсън Съмървил.
Снимка: Getty
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg