Бразилските национали Неймар, Давид Луиш и Тиаго Силва са основни герои в новата кампания на Nike, озаглавена "Осмели се да бъдеш бразилец". Оформеният клип е с продължителност 90 секунди, в които тримата показват умения с топка в краката на плажа, из града и на плажа.
Перлата на Барселона е показан как играе с топка като дете, Луиш спринтира между съперници, а Силва прекъсва атаки с шпагати. Режисьор на продукцията е Даниел Клайнман, станал популярен с клиповете на Мадона и мегапродукцията с Джеймс Бонд.
"Победата на Бразилия миналото лято (б.р. във финала за Купата на конфедерациите) напомни на света, че никой не играе като Бразилия. Стилът на Бразилия е вдъхновение за Nike и спортистите по целия свят", заяви маркетинг директорът на Nike Давид Грасо.
Снимка: Getty Images/Guliver