Големите спонсори във волейболното първенство ще останат независимо от проблемите в него, заяви отговорникът по маркетинговите въпроси Валентин Михов пред "Дневник".
"Какъвто и да е волейболът, не е по-лош от икономиката в България. Виждате колко пари бяха похарчени за изборите. Какво щеше да е, ако бяха дадени за спорт? Никой от партньорите ни няма да се откаже, защото това са приятели на волейбола", заяви той.
Миналия сезон Михов се зае със задачата да привлече компании, които да се рекламират в Суперлигата. Генералният спонсор "Бачково", както и основните спонсори "Булстрад" и "Зора" имат тригодишни договори.
"Ангажиментът ни е да намерим средствата, които сме обещали. Миналата година го направихме, тази година няма промяна", заяви Михов. Той обясни, че са били осигурени около 220 хил. лева, които са предадени във волейболната федерация, а тя е трябвало след това да ги разпредели по клубовете.
През новия сезон, който започва следващата седмица, телевизионните права ще останат в БНТ. Националната телевизия ги получава безплатно, като в замяна предоставя рекламно време за спонсорите. БНТ ще излъчва по една среща всеки кръг.
Притесненията са свързани със състоянието на клубовете. Финалистът и носител на Купата на България "Левски боол" може изобщо да не започне участието си заради липса на средства. Трудности има и пред КВК "Габрово", който разчиташе на средства от фирми, свързани с КТБ.
Михов каза, че не взима отношение по организационните въпроси, като например колко отбора да играят в Суперлигата. Един от големите проблеми според него е спортната инфраструктура. "Половината зали са училищни салони. Каква реклама да се прави в тях", добави той.