Гледай на живо

Очаквайте всички мачове и голове от шампионската лига тук

Във фризьорския салон на US Open

Във фризьорския салон на US Open

Звездите на световния тенис, като се започне от Роджър Федерер и се стигне до Мария Шарапова, са не само супер атлети, но и марки на самите себе си, а една част от това да бъдеш марка е да изглеждаш добре, дори по време на изтощителните и продължаващи с часове битки на централния корт. Когато тези големи имена влязат в козметичния салон на US Open, те най-често търсят официалния стилист на турнира Джулиън Фаръл.



"Всичко опира до това да изглеждаш добре, заяви коафьорът пред ABC News, отбелязвайки че професионалните спортисти са станали икони и знаменитости. - Те трябва да изглеждат добре. Така че косата, дрехите, гримът - всичко трябва да им е наред."

На Фаръл дори му се носи славата, че носи късмет на своите клиенти. Той подстригва косата на Рафаел Надал преди да спечели една от титлите си на US Open.



"Преди два дни при мен дойде за пръв път Анди Мъри и ме попита: "Какво е толкова специалното на твоите прически?" "Можеш да спечелиш турнира", отговорих му аз.

Сред клиентите на фризьора е и сръбкинята Ана Иванович, която при него се престрашава за първи път в живота си да си боядиса косата. "Въпреки че излизаме на корта, за да се състезаваме, ние искаме да бъдем женствени, да бъдеш жени, а красотата е толкова голяма част от това. Мисля, че първото нещо, което човек забелязва, е именно косата ти, външния ти вид, така че е важно да изглеждаш добре", заяви красивата Ана.

Преди първия си мач в Ню Йорк срещу Цветана Пиронкова, Йелена Янкович първо си оправи маникюра, а след това изчака реда си за нова по-къса прическа. "Просто исках промяна. Толкова отдавна бях с дълга коса, исках да я подкъся. Харесва ми, така изглеждам по-млада", коментира 29-годишната сръбкиня.



US Open оначава големи пари - по-големи от тези на "Супер Боул". Победителите в Откритото първенство на САЩ получават премии от по 3 млн. долара, сравнени със скромните 92 000 за всеки състезател, който спечели титлата в NFL. Миналата година зрителите и участниците генерираха около 720 млн. долара приходи в икономиката на Ню Йорк Сити в сравнение с 430 млн. долара, които се очаква да донесе "Супер Боул", когато финалът дойде на "Метлайф Стейдиъм" в Източен Ръдърфорд, Ню Джърси през февруари.

Следвай ни:

Още от Тенис

Виж всички