Гледайте на живо всички мачове и голове в Шампионската лига тук!
Преди няколко години Peugeot направи успешен пробив, възвръщайки позициите си на пазара при големите седани. Французите добре знаеха, че ако не променят нещо, няма как да се противопоставят на основните си конкуренти. Трябваше да обновят флагмана си. Направиха го преди няколко месеца и пратиха на пазара да защитава позициите познат лъв с ново, по-смело сърце.
Още след първите километри разбрахме, че 508-цата крие голям коз в ръкава си. Той беше новият BlueHDi 2.0 HDi дизелов двигател със сериозните 180 кс и здраво бутащия още от 2000 оборота 400 Нм. въртящ момент. Добрата работа с 6-степенната автоматична скоростна кутия му дава предимство срещу преките конкуренти на пазара и едно от най-добрите съотношения между мощност и разход на гориво в сегмента.
Топ версията на модела е 508 GT с 2.2-литров HDi с 204 кс. По-достъпните 1.6 и 2-литрови "печки" са с мощност от 115 до 163 кс. Бензиновият лъв е с доста по-скромно 1.6-литрово сърце с мощност от 120 кс за VTi версията и 165 кс при турбо THP двигателя. При трансмисиите изборът е между 6-степенна механична и 6-степенна автоматична скоростна кутия.
Освен мощно биещото HDi сърце новото Peugeot 508 идва с обновено лице. Леките промени във формата на LED фаровете, дневните светлини и радиаторната решетка, както и наподобяващите нокти на лъв ярки червени LED светлини в стоповете внасят очакваната промяна.
Интериорът на френския лъв е в изискан стил, а материалите – приятни. Технологиите дават на водача и пасажерите нужната информация и комфорт. Новостите са 7-инчов сензорен екран, камера за движение на заден ход и система за наблюдение на мъртвата зона. Окачването продължава да върши прекрасно работата си и допринася за приятното усещане в купето.
Peugeot продължава развитието на Hybrid4 технологията си и така 508 остава единствен сред конкурентите си, предлагащ хибридна версия. Тя разполага с 2-литров дизелов HDi и мощност от 163 кс към предните колела и електрически мотор, предаващ мощността си от 27 кс към задните колела. Четирите режима на управление ZEV, 4WD, Sport и Auto предоставят на шофьора пълен избор и удоволствие от управлението. Peugeot 508 HYbrid4 е с най-добрите показатели за ниски CO2 eмисии и нисък разход на гориво в сегмента си, постигайки комбиниран разход на гориво от 3.3 л/100 км и 85 г/км CO2 eмисии.
Новият 508, идващ от завода на Peugeot в Рен, може да служи еднакво добре като бизнес и семеен автомобил, готов да ви заведе навсякъде. Цените започват от 37 хиляди лв. и достигат до 66 хил. лв. с ДДС за най-мощната GT версия с високо ниво на оборудване.