Новият шеф на Ферари Маурицио Аривабене постави на отбора минимум от две победи през следващия сезон и определи 2015 като "година за реконструкция". 2014 оказа изключително тежка за Скудерия и първата от 1993-а насам без победа. След финала й в Абу Даби Фернандо Алонсо обяви и решението си да напусне, а мястото му зае Себастиан Фетел. С Алонсо си тръгна и тогавашният шеф Марко Матиачи, а след това започна сериозно преструктуриране, което включваше напускането на инженерния директор Пат Фрай и главния дизайнер Николас Томбазис.
По време на традиционния коледен обяд в Маранело президентът на Ферари Серджо Маркионе и новият директор на тима Маурицио Аривабене обобщиха сезон 2014 и поставиха целите за 2015.
"Ще се опитам да не говоря за 2014, защото това не е година, която искам да помня. Вместо това ще си поприказваме за бъдещето. Нека погледнем към 2015 с оптимизъм. Това ще е година за реконструкция. През последните няколко дни взехме тежки решения, за да стегнем отбора и знаем кои точно са ключовите хора за развитието ни. Махнахме всичката натрупана несигурност, защото тя се отразяваше зле на работата по проект 2015", заяви Маркионе и отговори на въпроса какво очакват Ферари от новия си пилот Себастиан Фетел:
"Не смятам, че Себастиан е наивен, знае на какво ниво е представянето ни, но в това е силата на Ферари - успява да привлече хора благодарение на потенциала си. Нашата работа през 2015 ще е да освободим този потенциал. Големият риск на Фетел е и наш - да реконструира отбора и да му помогне да се развие", допълни президентът.
"Фетел има опит, знае как се печелят състезания, идва с четири световни титли и ентусиазъм за работа. Той иска да помогне на Скудерия", заяви Аривабене. "Пилотите може да са луксозни служители, но преди всичко са тук, за да служат и трябва да работят заедно с останалите. Мисля, че Себастиан е добре подготвен за тази задача. Разбира се добре с Кими, което е много хубаво, но се надявам двамата да се състезават един с друг на пистата, защото правилото, че съотборникът ти е най-големият ти конкурент, остава".
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg