Испанската футболна лига може да предложи на чуждите телевизионни компании пакет от мачове от Примера и Сегунда дивисион, който не включва двубоите на шампиона Барселона и на още три отбора. През миналия сезон ръководството на Барса продаде правата си на гиганта Телефоника, приключвайки партньорството си с Медияпро. Еспаньол, Селта Виго и Реал Сосиедад са останалите три клуба, които ще преговарят отделно за продажбата на правата зад граница.
Реал Мадрид продаде правата си на Майкрософт, съобщават медиите в Испания. От Майкрософт заявиха пред Ройтерс, че компанията има договор с "белия" клуб, но не може да излъчва картина и звук от мачовете на десеткратните шампиони на Европа. Основната цел на ръководството на Испанската лига е телевизионните права на професионалните отбори да бъдат продавани заедно на телевизионните компании в Испания и зад граница.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.