НБА с революционно решение

НБА с революционно решение

Собствениците на отборите от НБА взеха историческо решение, в следствие на което от сезон 2017/2018 върху екипите на тимовете от най-силното баскетболно първенство ще бъдат поставени спонсорски лога. Очаква се този ход да генерира печалби от поне $100 милиона годишно, а вероятно и останалите значими американски спортни лиги (НФЛ, НХЛ и МЛБ) ще предприемат същата стъпка съвсем скоро.

Решението ще влезе в сила при завръщането на Nike като основен доставчик на екипировка на Асоциацията. Спонсорите ще получат площ от 6.35 см х 6.35 см от лявата страна на потниците, точно срещу логото на Nike.

Това е абсолютен прецедент в историята на НБА, тъй като от създаването на Лигата през сезон 1946/1947, на гърдите на екипите присъстваха единствено името на отбора, логото на Асоциацията, както и логот на фирмата, произвеждаща екипировката.

Комисарят Адам Силвър коментира, че подобно нещо е напълно нормално и е в реда на нещата, след като дъщерната лига на НБА - Лигата за развитие, както и женския вариант на Асоциацията вече имат спонсори на потниците си.

Силвър напомни, че подобна практика е масово разпространена във футбола, както и в доста индивидуални спортове.

Следвай ни:

Още от Баскетбол

Виж всички