Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Хорхе Лоренсо: Ducati ще са много опасни на първото състезание в Катар

Хорхе Лоренсо: Ducati ще са много опасни на първото състезание в Катар

Световният шампион в MotoGP Хорхе Лоренсо предупреди всички и най-вече собствения си отбор за опасността, която евентуално може да дойде от италианския производител Ducati на първото състезание за сезона на пистата "Лосаил" в Катар.

Испанският пилот на Yamaha успя да запише време с 0.600 десети по-бързо от всички останали в края на последния предсезонен тест миналата седмица точно на същата писта, като на второ място остана Скот Рединг с мотор Ducati, но за отбора на Pramac. Въпреки това испанецът очаква по време на състезанието нещата да са различни: "Потенциално моторите на Ducati работят много добре, както демонстрират и времената им, и ще бъдат много силни по време на състезанията. Ние изпробвахме и двата вида гуми както отпред, така и отзад, и това ми позволи да разбера, че меката гума отпред е решението, за да направя бърза обиколка. Само че що се отнася до състезателна симулация, с тази конфигурация имахме проблеми с грейнинга. Някои пилоти имат същите проблеми като мен, но други ги нямат – като например пилотите на Ducati и Марк Маркес".

Хорхе добави, че очаква от Michelin да добавят по-твърда мека гума като опция за състезанията, което ще позволи да се правят по-добри избори за едно състезание от 22 обиколки: "След като говорихме с Michelin, те заявиха, че планират да запазят гумите с код 34 на конструирането им, като това са тези смеси, които аз използвах да правя състезателни симулации, и че ще подготвят нова медиум гума, защото меката смес е може би твърде мека за някои пилоти, а крайната цел е все пак всички да получат еднакво добре работещи гуми. Направих цяла състезателна симулация с твърдата гума отпред в петък, което определено не беше най-добрата опция, за да се движа достатъчно бързо, но със сигурност беше по-добре от симулацията в четвъртък. Смятам, че ако нямах проблема с грейнинга по дясната част на меката гума, щях да направя обиколки от порядъка на 1:55.5 или дори 1:55.3, но за жалост гумата просто спираше да работи след няколко обиколки. На високата скорост беше много нервна. Ако имам по-добра предна гума, ще мога да бъда още по-бърз", завърши Хорхе.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти