Според пилота на LCR Honda Кал Кръчлоу това, че не се състезава за заводски отбор MotoGP не е никакъв проблем за него. След като Кал записа разочароващ сезон в заводския отбор на Ducati през 2014 година, той се раздели с италианците една година преди да му изтече договорът и се присъедини към LCR Honda през миналата година.
Британецът наскоро подписа договор за двугодишно удължаване на периода, в който ще кара за настоящия си отбор:
"Отборът е невероятен и в това няма никакво съмнение. Ще видим как ще се представим тази година, но помощта, която получавам от Honda е невероятна. Базирано на това, какво ще се случи в първите състезания, ще вземем някои решения, но за момента съм щастлив със ситуацията в отбора – тук съм тази година и вероятно следващата. Пилотско място в заводски отбор не е винаги това, което всеки си представя. Ако съм щастлив със ситуацията в отбора и с мотора, който карам и нямам проблем да остана", заяви Кал.
Към днешна дата Кръчлоу тества единствено мотора на Honda от 2015 в предсезонните тестове, като се беше фокусирал върху новите електроники за сезон 2016. Самият той признава, че е прекарал доста време да помага на заводския отбор на Repsol Honda да разрешат своите проблеми, които те показаха в тестовете преди сезона:
"Винаги сме готови да работим с отбора на Honda и да се опитваме да им помагаме по най-добрия начин, защото в крайна сметка това помага и на нас. Ние имаме своя собствена програма разбира се, наши собствени неща, които искаме да опитваме и това правихме до сега."
Относно промените в правилата и това дали разликата между заводските отбори и техните сателитни ще се намали, Кал добави:
"Трудно ще е, защото те все още притежават най-добрите двигатели, шасита, резервоари, седалки, изобщо каквото се сетите. Надяваме се, че въвеждането на еднаква електроника за всички ще ни доближи леко, но в крайна сметка заводските отбори имат предимството, а лошото е, че другите заводски отбори имат предимство пред Honda."
Кръчлоу завърши своето изказване запитан относно това дали приема сериозно сравненията с Брадли Смит, който бе обявен за най-добрия пилот извън заводските отбори:
"Тези неща не ме интересуват. С нашия мотор трябва да се сравнявам със заводските мотори на Honda, а не с пилоти от други отбори. Целта е да върша своята работа възможно най-добре, да карам възможно най-бързо и да се опитам да се върна на подиума."