Новата кола на Hyundai – i20 WRC, дебютира с два поредни подиума, съответно на рали Монте Карло, където Нювил завърши трети, и на рали Швеция, където Хейдън Падън успя да спечели втората позиция.
Въпреки това стартът на новата кола, която ще бъде използвана само за сезон 2016 поради задаващите се нови правила за следващия сезон, не може да бъде наречен чисто успешен, защото Тиери имаше доста сериозни проблеми в Швеция. Там Нювил загуби задното си задвижване, а освен това Сордо имаше проблеми с окачването през цялото рали Монте Карло.
В интервю за официалния сайт на WRC шефът на Hyundai Motorsport Мишел Нандан заяви, че очаква i20 да покаже истинската си скорост в Португалия.
"Трудно е да дам цялостна оценка, но за момента не е чак толкова лошо. Успяхме да запишем доста добри времена, но все още има какво да развиваме, защото смятам, че не сме на нивото, на което трябва да бъдем. Все още ни липсва малко. Генерално мога да кажа, че съм доволен, но частично".
"Да, беше свързан с охладителя на задния диференциал. И диференциалът и охладителят са били наред, но връзката между тях се е откачила и цялото масло е изтекло. Веднага, след като установихме проблема, успяхме да променим начина, по който двата елемнта са свързани, и смятам, че повече няма да се повтори".
"Не. Просто ще направим леки промени по настройките на колата, но техническите параметри за хардуера, двигателя, окачването и другите неща по системата ще си останат същите, както бяха на рали Швеция".
"Смятам, че отсечките в Мексико ще ни покажат малко от реалната ситуация, но надморската височина прави ралито доста по-различно за двигателите. Да, наистина направихме няколко целенасочени теста на приблизително такава надморска височина, но състезанието, което ще даде реална представа на всички за нашето темпо, ще е Португалия. Аржентина също няма да бъде напълно показателно рали, защото там много зависи от условията по етапите. Ако отсечките са също толкова трудни, както бяха през миналата година, ще трябва да решаваме доста други проблеми, а окачването на колата ще бъде основната тема".
"Все още сме във фазата, свързана с дизайна, но въпреки това успяхме да създадем някои от частите за колата. Ако ме питате къде се намираме като време, ще ви кажа, че всичко е по график. Нашият план е да имаме напълно завършен автомобил през юни, но със сигурност ще тестваме някои от новите части преди това на колата за настоящия сезон".