Новото поколение Hyundai i20 R5 с първата голяма победа на Рали Вар

Новото поколение Hyundai i20 R5 с първата голяма победа на Рали Вар

Кевин Абринг и Себ Маршал извоюваха първата голяма победа за Новото поколение i20 R5 на Рали Вар в Южна Франция.

Екипажът на Hyundai Motorsport спечели в генералното класиране на състезанието, последен кръг от Френския национален шампионат, с почти минута преднина. През целия уикенд Абринг и Маршал се съревноваваха с WRC машините, като в някои етапи ги водеха. В трудните отсечки, където конкурентите се затрудняваха, Новото поколение i20 R5 успя да надделее и да грабне победата в генералното класиране. Абринг и Маршал са първия R5 тандем, спечелил това рали.

Екипажът доказа способностите си и силата на Новото поколение i20 R5 и се установи като най-бързия R5 отбор. След силните дъждове, които се изсипаха през първия ден, Абринг и Маршал финишираха трети във временното класиране, като пред тях бяха единствено WRC автомобили.

С показаното уникално поведение на Новото поколение i20 R5 на извитите и технични трасета, Абринг и Маршал станаха победители в шести етап на ралито. Той се оказа важен за тях, защото през 18-те километра, екипажа поддържаше средна скорост от почти 100км/ч и финишира първи във временното класиране, побеждавайки с 3 секунди миналогодишния рали шампион.

С консервативна стратегия при избора на гуми за ралито и s-образните променливи етапи на север от рали базата в Сент Максим, Абринг и Маршал изостанаха до втора позиция, но до края на деня възвърнаха лидерството си. Екипажът стартира последния ден с 16 секунди преднина, като записа второ време в първия етап и успя да задържи първата си позиция в генералното класиране до края на деня.

Кевин Абринг сподели: "Новото поколение i20 R5 се държа чудесно през целия уикенд. Управлението му е перфектно. Дойдохме да докажем способностите на автомобила и победата бе най-доброто доказателство. Проведохме добри тестове преди старта на състезанието, направихме подходящите настройки за старта, а след това имахме нужда само от леки корекции. Изгубихме малко време с по-твърдите гуми в събота, но етапите бяха доста трудни и не ни се рискуваше. Много са тесни трасетата тук и не е чудно, че много екипажи допуснаха грешки. Успяхме да се докажем и на другите състезания до сега, но вече получихме заслужената ни победа.“

Само два месеца след дебюта на автомобила на Обиколката на Корсика и победата за i20 R5 е на лице. От тогава екипът на Hyundai Motorsport работи активно със своите клиенти за подобряването на машината, докато се състезава из цяла Европа.

Междувременно, броят на доставени нови автомобили продължава да расте и заявките за 2017 година се увеличават. Hyundai Финландия е пример за първата кола продадена в Скандинавия, както и ще има автомобил в ръцете на частен пилот от Средния Изток.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички