В предишните три години за маркетинга на мъжкото волейболно първенство се грижеше Валентин Михов, но той вече няма да е отговорен за процеса. Под неговото ръководство бюджетът беше около 220 хил. лева.
Сега Иванов обяви, че се водят преговори със спонсори, като се очаква крайният резултат. Бившият национал е оптимистично настроен за постигането на целите, макар до началото на сезона да остават две седмици.
"Средствата трябва да бъдат осигурени от спонсори и от договора с телевизията, която ще излъчва срещите. Движим се в правилната посока. Целта ни е да правим нещата с дългосрочна стратегия, а не на парче", обясни Иванов.
Броят на отборите в Суперлигата беше увеличен на 12. "Това може би ще доведе до лек спад в качеството, но ще разширим допълнително географията на първенството. Очертават се три-четири силни отбора и се надяваме в решителната фаза волейболът отново да е на много високо ниво", заяви директорът на НВЛ, като припомни вълнуващите мачове в края на миналия сезон, в който "Добруджа" триумфира с титлата.
"Искаме да създадем продукт, който да е интересен за зрителите", добави Иванов. По думите му се работи по нов сайт на Суперлигата, а има идея и всички мачове да се излъчват онлайн.