Макларън започна правни действия срещу Мерцедес относно ключова част от екипа им. Отборът, който започна нова ера от работата си във Формула 1 с Хонда, полага усилия да засили екипа си тази година. Люик Сера, директор на динамиката на автомобилите в Мерцедес, бе последният кадър, който Макларън искаха да привлекат. Той бе подписал обвързващ договор с производителя, но впоследствие излезе наяве, че Сера няма да напусне Мерцедес.
Това възбуди спор между двата отбора и от Макларън се съмняват, че Мерцедес са подлъгали Сера да наруши договора си. Шефът на Мерцедес Тото Волф заяви, че не иска да коментира този случай и единствено потвърди, че Сера остава при тях.
Говорителят на Макларън сподели: "Говорим за съдебни процедури и не бихме искали да коментираме, докато процесът не е приключил".
Сера оглавяваше представянето на автомобилите в BMW от 2006 до 2010 година, преди да се премести в Мерцедес като главен инженер. Той беше повишен като директор на динамиката на автомобилите през 2013 година.
Споровете между отборите за високооценяваните служители не са новост. В един от най-скорошните случаи отново бе замесен Макларън. През 2014 година поведоха дела срещу Ред Бул. Случаят тогава приключи с извънсъдебно споразумение между двете страни.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg