Гледай на живо

Левски излиза в опит да се завърне към победите срещу закъсалия Локо (София) - на живо от стадион "Георги Аспарухов" с двата състава

Оливър Джарвис: 60-те коли на "Льо Ман" ще направят трафика още по-тежък

Оливър Джарвис: 60-те коли на "Льо Ман" ще направят трафика още по-тежък

Пилотът на Audi в Световния шампионат по издръжливост (WEC) – Оливър Джарвис заяви, че трафикът на предстоящото през уикенда 84-то издание на легендарното състезание "Льо Ман" ще бъде оше по-тежък поради наличието на цели 60 коли на стартовата решетка.

Британският пилот, който споделя Audi номер 8 с Лоик Дювал и Лукас ди Граси също така обяви, че намалената максимална скорост на колите от клас LMP1 ще бъде още една трудност пред пилотите от този клас при тяхното движение по пистата и постоянните изпреварвания на по-бавни пилоти, които им се налага да правят:

"Смятам, че наличието на 60 коли ще направи нещата трудни, защото имаме нови четири автомобили на стартовата решетка за тази година, но колите от клас LMP1 са по-малко, тоест допълнителния трафик ще бъде много по-бавен от нас", заяви Джарвис и добави: "Както обикновено ще има огромна разлика между професионалните пилоти и джентълмените с желание. По време на тестовия ден станахме свидетели на няколко странни неща на пистата. Някои коли почти се защитаваха в самия завой и след това се връщаха в ейпекса на завоя без дори да са те забелязали. Хубавото е, че знаем кои коли да следим и какво да очакваме".

Все пак на брифинга задължителен за всички пилоти бяха повдигнати задължителните въпроси и аспекти за колите и пилотите от по-долните класове, и какво се налага те да правят при изпреварването им от по-бързи пилоти: "Не трябва да се забравя, че колите от клас LMP1 имаха по-голяма максимална скорост, но това бе в миналото, защото сега при намалената ни скорост се получава така, че повечето от колите в клас LMP1, та дори и тези от LMP2 и GT класовете не са изобщо толкова далеч. Там където имаме сериозно предимство е, когато използваме хибридния ни заряд на излизане от завоите. Така че в първата част на излизането от "Мулсан" например, сме значително по-бързи от останалите. Но това, което коментирахме на брифинга бе свързано с излизането към правите и следващите няколко метра, където по-бавните коли отпред просто трябва да си стоят в линията, защото понякога има тенденция да преминават от ляво на дясно, за да уцелят ейпекса. Точно това са моменти, в които лесно стават инциденти, но след като този въпрос бе повдигнат се надяваме тези неща да бъдат избегнати".


Снимка: www.twitter.com/FIAWEC

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички