Viber стана официален комуникационен канал на Барселона

Viber стана официален комуникационен канал на Барселона

Популярната медийна платформа Viber стана официален комуникационен канал на испанския гранд Барселона. Във Viber феновете ще могат не само да четат новини, свързани с каталунците, но и да гледат мачовете на “лос кулес” в реално време, да гласуват за играч на мача и да взимат участие в куизове и видео конкурси. Не на последно място потребителите на Viber ще могат да използват и стикери на Барса.

Компанията-майка на Viber - японската корпорация Rakuten, ще бъде главният глобален спонсор на Барселона от 2017 до 2021 година, като има възможност срокът на това сътрудничество да бъде удължен.



“Във ФК Барселона сме много щастливи да бъдем партньори на Rakuten и Viber. Rakuten е модерна високотехнологична компания и в близко бъдеще планираме да растем заедно в дигиталната ера. Нашият официален комуникационен канал - Viber, ще ни помогне да общуваме активно с нашите фенове. Ние вярваме във феърплея и отборния дух. Това се отнася не само за футбола, но и за бизнеса. Очакваме с нетърпение иновациите, които ще предложат в бъдеще на ФК Барселона Rakuten и Viber”, заяви мениджърът по дигиталните продукти на испанския клуб Роджер Гасто Наваро.

“Изключително щастливи сме да бъдем официален комуникационен канал на един от най-добрите клубове в света. Благодарение на това партньорство и опита на нашата компания-майка, Viber ще предложи интерактивни възможности на милиони фенове на Барса”, сподели глобалният изпълнителен директор на Viber Джамел Агауа.

Следвай ни:

Още от Булевард

Виж всички