Уилямс ще покаже концепцията си за ново предно крило за следващия сезон, което според правилата за 2019-а трябва да помогне на пилотите при изпреварване. То ще бъде опростено, а визуално ще стане с 200 мм по-високо и с 25 мм по-дълбоко от сегашното. Това ще позволи следването от по-близка дистанция, но за сметка на това ще намали аеродинамичното представяне, и ще доведе до по-дълги времена за обиколка.
Тимът ще представи експерименталната версия по време на двудневния сезонен тест от Формула 1 в Унгария, който започва днес и ще продължи утре.
Освен Уилямс, намеренията да направи това изрази и Форс Индия. В социалните мрежи дори вече се появиха снимки на новото им предно крило.
Техническият шеф на Уилямс Паду Лоу смята, че много от отборите ще тестват някои от новите си елементи за следващия сезон. Техническият директор на Рено Ник Честър коментира, че в отбора са на по-ранен етап и не са готови да представят завършено предно крило на пистата.
Задното крило също ще бъде променено догодина и ще стане по-широко и по-дълбоко. Спирачките също ще бъдат опростени. Всички тези решения са взети след задълбочени проучвания и са отделно от регулациите за Формула 1, предвидени за 2021.
На "Хунгароринг" днес ще излязат следните пилоти:
Мерцедес - Ръсел
Ферари - Джовинаци
Ред Бул - Рикардо
Форс Индия - Латифи
Уилямс - Роуланд
Рено - Хюлкенберг
Торо Росо - Гелел
Макларън - Норис
Заубер - Ериксон
Липсват единствено Хаас, които няма да вземат участие в теста. От Торо Росо пък има двама пилоти, като Шон Легел кара за официалния доставчик на гуми във Формула 1 Пирели.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg