"Буквално пръснахме мотора", обяснява Пламен. "Всичко беше наред, но искахме да се убедим в това, като междувременно направихме и основен ремонт на двигателя. Не че имаше нужда, но искахме да сме сигурни."
Всяка гайка, шайба, болт и уплътнение, което се е нуждаело от смяна е сменено, както и разбира се окабеляването. Thracian Custom Bikes запазват вида на оригиналната рама, но модифицират задната спомагателна, като леко издължават мотоциклета. Вилката също е заводската, но с изцяло нови вътрешности, поръчани от Honda. TCB леко я спускат, като задните амортисьори също идват от Япония, а тройниците фрезоват от алуминиева сплав по собствен проект. Визията на горната корона е минималистична и специално съобразена да помести ‘motoscopemini’ дигиталния уред на Motogadget. На същата марка е и електрониката, "m.unitblue" модулът, който позволява на собственика да пали машината чрез мобилния си телефон. Мигачите също приличат на изделия на немската фирма, но не са. Те са дело на Thracian Custom Bikes.
"Щеше да ни бъде по-лесно да ги купим, но решихме да си ги направим сами. Това е и нашата идея. Не е толкова трудно да събереш мотор с части от интернет. Ние обаче искаме да произвеждаме възможно най-много компоненти сами”, коментира Пламен.
Фарът е LED, а колелата и спирачната система сa с произход Aprilia. TCB изработват сами също изпускателната система от неръждаема стомана, както и корпуса на въздушния филтър. Акумулатора скриват в кутия под седалката, като същата е съшита от висококачествена кожа. Thracian Custom Bikes са направили и вариант в бордо, като бъдещият собственик ще получи и допълнителната седалка заедно с ‘Primo’.
"Свалихме около 25 килограма, окачването е доста способно, така че ви уверявам, че машината се движи доста приятно. Карахме мотора около 100-тина километра, за да сме сигурни, че всичко работи както трябва. Проектът ни е отне над 600 часа работа", завърши Пламен.
Снимки: Деян Йорданов