Валтери Ботас с Мерцедес спечели полпозишън за Гран при на САЩ и запази интригата за шампионата. Ако финландецът спечели, а Люис Хамилтън остане девети или по-назад, то тогава титлата няма да се реши този уикенд. Петкратният световен шампион остана с пето време, а последният му опит в Q3 не беше зачетен, защото болидът му излезе с четирите гуми от трасето на завой 19 – място, което затрудни почти всички пилоти.
Валтери Ботас с Мерцедес спечели полпозишън за Гран при на САЩ и запази интригата за шампионата. Ако финландецът спечели, а Люис Хамилтън остане девети или по-назад, то тогава титлата няма да се реши този уикенд. Петкратният световен шампион остана с пето време, а последният му опит в Q3 не беше зачетен, защото болидът му излезе с четирите гуми от трасето на завой 19 – място, което затрудни почти всички пилоти.
Втори остана Себастиан Фетел с Ферари, а трети се нареди Макс Верстапен с Ред Бул. С изключение на двата Мерцедес-а, всички останали се състезават само за чест и слава. Шарл Леклер остана четвърти, а топ 6 затвори Алекс Албън с Ред Бул.
Втори остана Себастиан Фетел с Ферари, а трети се нареди Макс Верстапен с Ред Бул. С изключение на двата Мерцедес-а, всички останали се състезават само за чест и слава. Шарл Леклер остана четвърти, а топ 6 затвори Алекс Албън с Ред Бул.
Най-добри от останалите отново бяха Макларън, като Карлос Сайнц бе по-бърз от Ландо Норис. Темпото на английския тим е обнадеждаващо, въпреки че по думите на Зак Браун те се затрудняват да измъкват добро представяне от всяка една обиколка. Топ 10 затвориха Даниел Рикардо с Рено и Пиер Гасли с Торо Росо.
Най-добри от останалите отново бяха Макларън, като Карлос Сайнц бе по-бърз от Ландо Норис. Темпото на английския тим е обнадеждаващо, въпреки че по думите на Зак Браун те се затрудняват да измъкват добро представяне от всяка една обиколка. Топ 10 затвориха Даниел Рикардо с Рено и Пиер Гасли с Торо Росо.
Снимка: Getty Images
Снимка: Getty Images