Деветкратният рали шампион Валентино Роси признава, че настоящата му кампания в MotoGP е съвсем малко по-добра от двата му сезона с Ducati. С два оставащи кръга до края на сезона, Доктора е седми в генералното класиране с актив от едва 153 точки и само два подиума на името си. Това прави сезона му най-лошият за цялата му кариера в Yamaha, както и най-неконкурентният от годините на Валентино в тима на Ducati.
Деветкратният рали шампион Валентино Роси признава, че настоящата му кампания в MotoGP е съвсем малко по-добра от двата му сезона с Ducati. С два оставащи кръга до края на сезона, Доктора е седми в генералното класиране с актив от едва 153 точки и само два подиума на името си. Това прави сезона му най-лошият за цялата му кариера в Yamaha, както и най-неконкурентният от годините на Валентино в тима на Ducati.
"Вярно е. Това е най-лошият ми сезон с Yamaha, както като място в класирането, така и като точки и подиуми. Различно е от годините с Ducati, защото имам и други проблеми. Нямам достатъчно скорост на правите отсечки, защото максималната ни скорост е ниска. Задната гума се износва много в хода на състезанието и във втората половина се мъча. С изключение на това усещането от мотора е хубаво, така че сезонът е с малко по-добър от тези с италианския мотор", коментира Доктора, който пое лидерството в Австралия, но именно липса на висока максимална скорост го свали до седмото място на финала.
"Вярно е. Това е най-лошият ми сезон с Yamaha, както като място в класирането, така и като точки и подиуми. Различно е от годините с Ducati, защото имам и други проблеми. Нямам достатъчно скорост на правите отсечки, защото максималната ни скорост е ниска. Задната гума се износва много в хода на състезанието и във втората половина се мъча. С изключение на това усещането от мотора е хубаво, така че сезонът е с малко по-добър от тези с италианския мотор", коментира Доктора, който пое лидерството в Австралия, но именно липса на висока максимална скорост го свали до седмото място на финала.