Хамилтън с болезнено признание за скоростта на Ферари и Мерцедес

Надали Люис Хамилтън е очаквал да каже това малко след началото на сезона във Формула 1, но след Гран При на Япония пилотът на Ферари призна, че колата на бившия му тим Мерцедес в момента е по-бърза от тази на Скудерията.

Четвърта поредна победа за Верстапен в Япония

Седемкратният шампион завърши състезанието на „Сузука“ на седмото място, зад двамата пилоти на Сребърните стрели Джордж Ръсел и Андреа Кими Антонели. По-притеснителното за британеца беше, че във втория стинт той загуби повече от 11 секунди спрямо новобранеца Антонели, въпреки че беше с по-меки гуми от италианеца.

Кими Антонели стори нещо, което за последно беше правено от Хамилтън

След спиранията на двамта, които дойдоха съответно в 30-та обиколка за Хамилтън и в 31-та за Антонели, разликата между тях падна до половин секунда. До края на дистанцията обаче пилотът на Мерцедес демонстрира много силно темпо, финиширайки на близо 11.5 секунди пред Хамилтън.

„Мерцедес са по-бързи от нас, затова ги видяхте да са толкова близо до Шарл. В момента те просто разполагат с по-добро темпо от нас. Когато аз бях зад Кими, той просто беше по-бърз в определени части от пистата, нямаше как да го последвам.„Аз дадох максимума от себе си днес. Не разполагах с нищо повече в колата. С нещата, които се случваха със задницата на колата този уикенд, стартовата позиция беше ключова. Мисля, че дори и да бях стартирал по-напред, аз щях да бъда изпреварен от колите на Мерцедес“, каза Хамилтън.

Британецът беше единственият пилот в топ 10, който напредна спрямо стартовата си позиция в хода на състезанието на „Сузука“. Седемкратният шампион стартира осми, но още в началната фаза на надпреварата изпревари тръгналия седми Исак Хаджар, който впоследствие завърши на осмото място.

В същото време съотборникът на Хамилтън във Ферари потегли и финишира четвърти, въпреки че в първата половина на дистанцията Ръсел се движеше плътно зад него и го притискаше с DRS. След спиранията в бокса обаче монегаскът отвори аванс от малко над три секунди, който му позволи да направи една по-спокойна втора половина, въпреки финалния щурм на Ръсел, който завърши на 1.3 зад пилота на Ферари.

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти