КТМ и Априлия са първите цели на Ямаха този сезон

Заводският тим на Ямаха в MotoGP полага сериозни усилия, за да се върне в челото на класирането и за 2025 станаха факт някои важни промени, включително и това, че японците вече имат сателитен тим – Прамак.

Но управляващият директор на Ямаха Рейсинг Паоло Павесио е наясно, че пътят към върха няма да е лесен.

Защо Педро Акоста все още живее при техните

„Трябва да сме реалисти, но в същото трябва да се опитваме да постигаме повече, отколкото мислим, че е възможно – обясни италианецът. – Трябва да стопим разликата с другите. В момента има един производител в MotoGP, който се справя много по-добре от останалите, това е ясно. Тази година тази марка участва с два мотора по-малко, а ние имаме два мотоциклета повече.“

Априлия: Първите състезания за сезона ще бъдат като тест за Мартин

Разбира се, става въпрос за Дукати, като Прамак също работеше с италианците преди да влезе в лагера на Ямаха. Павесио обаче обясни, че Ямаха все още не може да се бори с Дукати.

„Първо, трябва да стопим разликата с КТМ и Априлия – коментира Павесио. – Защото ако искаш да догониш лидера, трябва да наваксваш стъпка по стъпка. Когато започнем редовно да участваме във втората част на квалификациите, това е първата стъпка. След това трябва да се борим за място сред първите 7-8 или в топ 5. И след това идва стъпката да се опитаме да качим пилот на Ямаха на подиума, но трябва да останем реалисти.“

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти