Авиокомпанията, която изгони Хабиб, пусна официално изявление
Aвиокомпанията "Frontier Airlines" пусна изявление по темата с бившия шампион в лека категория на UFC Хабиб Нурмагомедов и свалянето му от техен полет. Дагестанецът трябваше да пътува от Лас Вегас до Сан Франциско с неговите съотборници, за да треньорства на събитието UFC 311.
Инцидентът, заснет от друг пътник и публикуван в социалните мрежи, показва как стюардеса моли бившия ММА боец да смени мястото си, защото персоналът на полета „не се чувства комфортно“ той да седи на реда на изхода. В крайна сметка Хабиб отказва да направи това и затова е изведен от самолета.
Хабиб Нурмагомедов бе свален от полет в САЩ
От "Frontier Airlines" пуснаха изявление, което гласи следното:
„На 11 януари 2025 г., докато полет 4401 от Лас Вегас за Сан Франциско се подготвяше за излитане, стюардеса инициира обичайния брифинг за пътниците на аварийния ред. Клиентът Хабиб Нурмагомедов, който седеше в реда на изхода, беше попитан няколко пъти дали желае и може да помогне в случай на спешност. Според стюардесата г-н Нурмагомедов не е отговорил, въпреки многократните опити, което го поставя в несъответствие с изискванията на FAA. Стюардесата информира г-н Нурмагомедов, че той може да бъде преместен на друга подобрена седалка или да излезе от самолета. Видеоклиповете, разпространявани в социалните медийни платформи, не улавят това взаимодействие и вместо това показват последващо взаимодействие, след като наш служител влезе в самолета и повтори опцията да бъде преместен. В резултат на първоначалната неотзивчивост на клиента и многократните откази за смяна на място, той беше помолен да слезе от самолета според правилата на авиокомпанията и FAA. Решението да свалим клиента от самолета по никакъв начин не е свързано с неговата етническа принадлежност и ние възстановихме на него и спътниците му сумата за техните билети“, споделиха от "Frontier Airlines".