Макларън с допълнителни корекции по задните крила заради "мини-DRS" системата
Отборът на Макларън е нанесал допълнителни корекции по всичките си задни крила преди уикенда за Гран При на САЩ след скандала, който се заформи около „мини-DRS“ системата на британския тим.
Какви са промените по колите на Ред Бул и Макларън в Остин
Припомняме, че по време на Гран При на Азербайджан онборд кадри от колите на Ландо Норис и Оскар Пиастри показаха нагледно, че горният елемент на техните задни крила се повдига в двата си края на дългата старт-финална права в Баку дори и без активацията на DRS. По този начин челното съпротивление се намаляваше малко, което пък водеше до малко по-висока максимална скорост.
От ФИА са наредили на Макларън да модифицира задното си крило
Още по време на Гран При на Сингапур тимът от Уокинг беше инструктиран от ФИА да направи промени по въпросните крила с ниско челно съпротивление, за да е сигурно, че подобно огъване няма да се повтаря. До края на сезона се очаква те да бъдат използвани само в Лас Вегас.
Макларън поиска ФИА да разследва допълнително Ред Бул
Преди началото на уикенда за Гран При на САЩ се появиха слухове, че от ФИА са помолили Макларън да направи такива промени и по по-натоварението си крила. От британския екип отрекоха това да се е случвало, но признаха, че като част от продължаващия диалог те са нанесили тези корекции по всичките си крила, включително и тези, които ще се използват в Остин.
„Както вече беше споменато, Макларън превантивно предложи да направи малки корекции по крилата, които бяха използвани в Азербайджан. След Баку ние направихме различни малки корекции по всички наши крила, за да сме сигурни, че няма да има повече проблеми в това направление“, заяви говорител на Макларън пред репортерите в Остин.