Доктор Марко се хвана и за предното крило на Макларън
Съперниците на Макларън успяха да убедят ФИА, че има проблем със задното крило на MCL38 и тимът ще трябва да затвори този „мини DRS”, който беше ясно видим в хода на състезателния уикенд в Баку.
От Макларън демонстрираха пълно съдействие на ФИА и дори обясниха, че сами са предложи промени в задното крило. Но от тима заявиха, че очакват ФИА да проведе същия разговор и с други отбори от Формула 1, при чиито коли също има се наблюдава подобен феномен. Тепърва обаче предстои да се разбере кои са тези отбори и как ще действа федерацията.
Норис поведе пред Леклер под прожекторите в Сингапур, Верстапен едва 15-ти
В основата на тази акция са световните шампиони от Ред Бул, като това беше потвърдено от шефа на тина Кристиан Хорнър. В същото време съветникът на Ред Бул доктор Хелмут Марко продължава да оказва натиск върху съперниците на тима.
От ФИА са наредили на Макларън да модифицира задното си крило
„Сега е време да погледнем и към предното крило на Макларън”, заяви в Сингапур доктор Марко, който допълни, че е останал недоволен от „договорката”, постигната между ФИА и Макларън за промени по задното крило на MCL38.
Леклер зададе темпото на старта на уикенда в Сингапур
Ред Бул е тимът, който първи, още през 2021 година заложи сериозно на огъващите се крила – предни и задни и се наложи ФИА да промени тестовете за твърдостта на тези елементи, за да ги елиминира.