Как Ред Бул ще се опита да догони лидерите в Баку?
Уличното трасе в Баку не изглежда като най-подходящото място за прогрес на трудния за настройване и сякаш ограничен в развитието си RB20 на Ред Бул. Световните шампиони изостават от лидерите в последните няколко състезания и остават начело при пилотите и конструкторите благодарение основно на победите и точките, натрупани в началото на годината.
Още в Маями се видя, че RB20 има сериозни проблеми с баланса, като колата се оказа нестабилна и с ясно изразена склонност към недозавиване. В хода на сезона инженерите откриха липса на съответствие на данните от симулатора и работата на шасито в реални условия. Това доведе до решението да се търсят максимално прецизни настройки, а след лятната пауза и до търсенето на етапа, в който развитието на RB20 се е объркало, което наложи връщане към предишни настройки, аеродинамични елементи и т.н.
Верстапен не отхвърли възможността отново да работи с Нюи в Астън Мартин
За Баку в Ред Бул залагат на смело решение, което обаче е на ръба на отчаянието – подът на колите на Макс Верстапен и Серхио Перес ще е комбинация от елементите на подовете на болидите от три предишни пакета подобрения по RB20. Така се смята, че ще се спестят време и средства да се пробват отново отделно трите отделни пакета и ще се търси най-добрия компромис от тях.
Норис: Оскар няма да трябва да ми подарява победи
От тима признават, че се надяват в Баку да спрат изоставането спрямо лидерите в колоната, но също така трасето в Азербайджан не разполага с гладкия асфалт, който видяхме на „Монца”, така че това може да доведе до задълбочаване на проблемите с баланса на колата. В крайна сметка, следващият истински пакет подобрения за RB20 трябва да се появи за състезанието в Остин през октомври, че в Баку и Сингапур световните шампиони ще се надяват на ограничаване на загубите в пряката битка с Макларън, Ферари и Мерцедес.