Ще видим ли в Баку още една интересна промяна?
Каквото и да обяснява Андреа Стела, в последните състезания MCL38 на Макларън е най-бързият автомобил във Формула 1. Съвсем друг въпрос е дали тимът успява да използва по най-добрия начин качествата на този болид, като това както за избора на стратегия, така и за представянето на пилотите на пистата.
На „Зандвоорт” и на „Монца” Макларън отново имаше най-бързия автомобил, но взе само едната победа, Шарл Леклер триумфира пред тифозите за радост на всички фенове на Ферари.
Официално: Астън Мартин взе Нюи
Сега предстои изпитанието в Баку – дълги прави, много висока скорост на основната права и много тесни участъци и завои в старата част на Баку, дали и там Макларън ще има предимство?
Хюлкенберг: В Баку е истинско улично трасе
Миналата година Макс Верстапен и Ред Бул имаха сериозно предимство в Азербайджан – 1.45,657 минути най-доброто състезателно темпо на Макс. Ферари – на половин секунда, Астън Мартин – на трето място, на 0,546 секунди. Изоставането на Мерцедес беше почти 1 секунда на обиколка – 0,959 секунди, после Алпин на секунда и половина и едва на шеста позиция от десет тима – Макларън, на 1,755 секунди от темпото на Ред Бул. Така че ще е интересно да видим как се е променило това съотношение на силите от миналата пролет досега.