Васьор не смята, че изоставането на Ферари е много голямо
След победата на Шарл Леклер в Монако отборът на Ферари навлезе в нещо като миникриза и в последните три уикенда в Канада, Испания и Австрия дори не помириса челото на класирането.
В Канада Леклер и Карлос Сайнц не стигнаха до третата фаза на квалификацията, след което записаха двойно отпадане в състезанието в Монреал. В Испания темпото на Ферари не беше достатъчно, за да могат Леклер и Сайнц да се доближат до лидерите, а в Австрия имаше някои позитиви, но генералното Скудерията отново не беше на нивото на Макс Верстапен, Макларън и Мерцедес.
В Италия пак мърморят по адрес на Ферари
Въпреки това леко отстъпление, което се забелязва в последните стартове, шефът на „Черните кончета“ Фредерик Васьор продължава да запазва спокойствие и да гледа по-позитивно на случващото се. Французинът също така каза, че предстоящата Гран При на Великобритания ще е много важна, за да може отборът да направи различни проверки в хода на тренировките, с които да се докаже дали убежденията на Васьор са правилни, или не.
„Мисля, че думата проблем е много силна. В квалификацията в спирането за третия завой ние имахме аванс от една десета спрямо Норис. Това означава, че ако затворим обиколката, а ние трябва, нещата ще са по-различни.„Но със сигурност, дори когато си на полпозишън или печелим имаш определено проблеми с колата. Ако нямаш проблеми, то ти си в началото на края. С пилотските стилове и други двамата могат да имат различни проблеми.„Но от ние направихме доста промени по колата между събота и неделя и тя стана по-добра. Коригирахме някои от слабостите в завоите, но като цяло смятам, че ние сме близо.„Ще ни бъде полезно да имаме повече тренировки на „Силвърстоун“ и ако времето позволява, ще направим определени проверки. Но странно аз не гледам негативно на представянето ни, странно е, защото бяхме в състезанието, но бяхме далеч от Макс. Но смятам, че можехме да извлечем повече“, обясни Васьор.
В Австрия Сайнц завърши на третото място след късния удар между Макс Верстапен и Ландо Норис, докато Шарл Леклер остана извън точките. Причината за по-задното класиране на монегаска бе контакта между него и Оскар Пиастри още в първия завой, който принуди пилота на Ферари да направи непредвидено спиране в бокса в първата обиколка, след което той не успя да се върне в топ 10.