Защо никой не иска да кара за Заубер?
На теория през 2024 година Заубер трябва да е един от най-атрактивните отбори във Формула 1 за пилотите, които гледат в перспектива и имат амбиции да постигнат нещо повече в спорта. На практика обаче се получава точно обратното – Нико Хюлкенберг подписа с тима, за да се измъкне от безперспективността на Хаас и след това Андреас Зайдъл не успява да привлече, поне засега, нито една от трансферните си цели, като начело на списъка е Карлос Сайнц.
2025 година ще последният сезон на Заубер под това име, от началото на 2026 отборът от Хинвил ще е заводският тим на Ауди. Това е компанията, която е спечелила титлите във всички във всички надпревари, където е участвала. От WRC през Льо Ман и до рали „Дакар”.
Ауди остава единствената възможност за Сайнц?
Основната причина е слабото представяне на Заубер този сезон. Тимът остана единственият, който все още няма точки през 2024 и няма очаквания, че Заубер ще успее да се отлепи от дъното и да влезе в битката в средата на колоната, поне не и до края на настоящата кампания. А най-вероятно и до края на 2025. Затова и големите пари на Ауди не могат да привлекат Сайнц, който сега се бори за победи с Ферари.
Пилотите на Алпин се борят за място в Ауди?
От началото на 2026 в сила ще влязат новите технически правила във Формула 1, които трябва да дадат отново равен старт на отборите. Но Ауди отново ще е в ролята на догонващ плюс все още няма надеждна информация как се справя екипът, който подготвя задвижващата система на германците за 2026 година. Което пък е свързано с неяснотите около това колко време ще им е необходимо на германците да наберат скорост в най-трудния шампионат, в който са влизали, както и дали ще успеят да го направят.