Сайнц: Макс е под напрежение и бърка
Пилотът на Ферари Карлос Сайнц е на мнение, че дните на доминация на Ред Бул във Формула 1 приключиха и Скудерията поставя под напрежение световния шампион Макс Верстапен и тима му. Затова и Макс започва да греши по-често - както стана в квалификацията в Монако, където Макс закачи стената на излизането от първия завой “Сан Дево” в началото на последната си бърза обиколка в сесията.
Шарл Леклер спечели първата си победа в Монте Карло в неделя, а Сайнц завърши трети и Ферари стопи на 24 точки аванса на Ред Бул в класирането при конструкторите.
Васьор: Макс прави много грешки този сезон
Сайнц е на мнение, че Ред Бул си остават фаворит във Формула 1, но тимът вече е много по-уязвим в сравнение с преди.
Йос срещу Ред Бул: Ерата на доминация явно приключи
“На нормалните писти Ред Бул трябва да са фаворит - обясни испанецът. - Но доминация, каквато гледахме доскоро, надявам се, че не. Но са фаворит, да. Ще имат много оспорвана битка с нас и Макларън, мисля, че трите тима са на едно ниво. За последно, на “Имола” и в Маями видяхме, че сме на половин десета от секундата зад Макларън и може би на една или две десети зад Ред Бул.”
Катастрофата на Перес ще струва милиони на Ред Бул
Сайнц обаче е обнадежден, че тази разлика може да бъде заличена.
Колко напреднали са преговорите между Сайнц и Уилямс?
“Това означава, че и най-малкият прогрес, всяко малко подобрение по колата може да отключи потенциала за победа в състезание или да ни осигури кола, с която да се борим за първото място”, допълни Карлос.
Верстапен: В Монако не стана истинско състезание
Пилотът на Ферари се върна и към грешката на Макс в квалификацията в Монако, която го остави на шесто място на стартовата решетка, като той не успя да прогресира в състезанието и финишира шести.
Леклер получи само похвали от италианската преса
“Когато поставим Ред Бул под напрежение и Макс сбърка във втората си обиколка в Q3, Перес отпадна още в първата част на квалификацията - допълни Сайнц. - Това е добра новина за шампионата. Дори и Ред Бул да са фаворити, когато сме на една-две десети от тях, те не могат да си позволят да правят грешки. Ако стане нещо такова, ние ще се възползваме от проблемите на Ред Бул.”