Либърти Медия успокоява феновете на MotoGP
Либърти Медия не планира сериозни промени в MotoGP, въпреки че има планове за по-високи приходи от световния шампионат. Това заяви главният изпълнителен директор на американския медиен гигант Грег Мафей в разговор с инвеститори в компанията.
Либърти Медия купи 86% от Дорна – компанията, която притежава търговските права на MotoGP и записа влизането си в трети пореден световен шампионат след Формула 1 и Формула Е. Сделката се оценява на 4,2 милиарда евро и трябва да бъде приключена до края на годината, тъй като е обект на одобрение от различни регулатори.
Дорна дава специална пресконференция, посветена на сделката с Либърти Медия
„За нас развитието на спорта и монетаризирането му вървят ръка за ръка – обясни Мафей. – Видяхме как това се случва във Формула 1, нараства фенбазата и от монетаризацията става по-лесна, като това е добра новина и за партньорите ни. Расте вълнението, което носи спортът, оттам той става по-интересен, аудиторията расте и всичко е свързано. Същото важи и за MotoGP – искаме да стигнем до по-широка публика, да имаме повече търговски партньори.”
Еспелета: Дорна винаги е била за продажба
На същата среща спортният директор на Дорна Карлос Еспелета също побърза да успокои феновете, че MotoGP няма да включва състезания на улични трасета в календара си.