В Мерцедес са разбрали защо страдаха толкова в Бразилия
Отборът на Мерцедес започна уикенда за Гран При на Сао Пауло във Формула 1 с амбиции да се бори за победата след силните състезания в САЩ и Мексико. Реалността обаче се оказа съвсем различна и на „Интерлагос“ Люис Хамилтън и Джордж Ръсел бяха далеч от челото.
Основният проблем на „черните стрели“ в Бразилия беше свързан с износването на гумите, които деградираха изключително бързо, въпреки че в Мерцедес заложиха на настройки с по-високи нива на притискане. Заради тези настройки скоростта на Хамилтън и Ръсел на дългата старт-финална права бе доста ниска и те бяха лесни мишени за своите съперниците.
Ръсел недоумява какво се е объркало за Мерцедес в Бразилия
В крайна сметка Хамилтън финишира осми, докато Ръсел отпадна с проблем в задвижващата система 14 тура преди финала. Този уикенд в Бразилия беше описан от шефа на тима Тото Волф като „най-трудния за отбора за сезона“.
Мерцедес вече е начело в развитието на моторите за сезон 2026?
„Бразилия беше може би нашият най-труден уикенд за сезона. След обещаващото представяне в САЩ и Мексико ние не се представихме по най-добрия начин в Бразилия. Ние работихме усилено да разберем какво се обърка с настройките и разбрахме какъв е бил проблемът. Разбираме каква беше грешката ни и може би да си обясним къде загубихме спрямо останалите. Това е важно в борбата ни да си осигурим второто място в конструкторския шампионат“, обясни Волф.
Хамилтън не знае какво да очаква от W14 в Лас Вегас след представянето в Сао Пауло
В битката за второто място при отборите Мерцедес води с 20 точки пред Ферари преди последните два старта за сезона. Първият от тях ще бъде в Лас Вегас този уикенд, а Волф смята, че неговият тим се е подготвил по най-добрия възможен начин за големите неизвестни, които го очават в Града на греха.
Гран При на Лас Вегас може да е най-студената в историята на Формула 1
„Същевременно ние се подготвяхме за предизвикателството да се състезаваме на напълно непозната писта. Подготвили сме се по най-добрия възможен начин, използвайки лимитираната информация, която имаме, а има някои уникални характеристики, които ни очакват.„Графикът е по-различен спрямо другите състезания. Ще караме през нощта, когато температурите на въздуха и настилката сигурно ще са едноцифрени. Освен това конфигурацията на пистата е доста необичайна с много бавни завои, но и доста дълги прави. Ще е голямо предизвикателство за всички, но ние сме готови за него“, допълни Волф.