Защо в Макларън не са оптимисти за “Спа”?
Двата поредни подиума на Ландо Норис в последните две състезания окуражиха феновете на Макларън, но шефът на тима Андреа Стела обясни, че за “Спа” очакванията им трябва да са по-скромни. Според него, автомобилът на тима MCL60 все още има проблеми със скоростта и сцеплението в бавните завои, а на “Спа” това ще са някои от решаващите места.
“Спа” е известна като бърза писта, но Стела акцентира на това, че точно в бавните завои може да се загуби или спечели време.
“Най-бързият завой на “Спа” е №10 и се кара на пълна газ в квалификацията - обясни Стела. - Но повече време се печели или губи в бавните завои. Първият завой се минава с 80 км/ч, осмият - със 100 км/ч. Шиканът се минава с 90 км/ч. Много време е необходимо, за да се минат тези завои и точно там ние ще губим време.”
Не оставяйте трофеите си без надзор около "въоръжения" с шампанско Ландо Норис
Стела обясни, че ще станем свидетели и на интересни компромиси с настройките на автомобилите на “Спа”.
Зак Браун: Впечатляващ прогрес на Макларън
“Типичен пример за това е “Червената вода”, що се отнася до клирънса на болидите - допълни Стела. - Колите не трябва да са много твърди и много ниски, иначе ще имаш проблеми с поведението на колата, ще има ботъминг и т.н. Който се справи най-бързо с настройките, ще има аванс в хода на целия уикенд.”