Уилямс си намери нов технически директор
Ник Честър е най-вероятният нов технически директор на Уилямс във Формула 1, прогнозираха няколко независими един от друг източници. Честър ще заеме позицията, която освободи в края на миналата година Еф Екс Демезон, който напусна с Йост Капито.
Новият шеф на Уилямс Джеймс Ваулс все още не е потвърдил информацията, но даде да се разбере, че тимът активно търси нов технически директор.
Честър има богат опит във Формула 1 – той влиза в шампионата през 1995 година като пърформанс инженер в Ероус, а след това, до 2005 работи на същата позиция в Бенетон и в Рено. През 2005 стана старши инженер, отговарящ за представянето на болида в Рено, където остана до 2012, а след продажбата на тима пое поста на директор на инженерните въпроси в Лотус. От 2013 до 2015 е технически директор на Лотус и при завръщането на Рено стана технически директор, който отговаря за шаситата в тима до края на 2019.
В Уилямс не очаквали силното темпо на „Силвърстоун”
От 2020 Честър работи във Формула Е – първо беше технически директор в Мерцедес, а след това – от 2022 е технически директор на Макларън.
Верстапен с минимален аванс пред Сайнц във втората тренировка на "Силвърстоун"
Също така се предполага, че под прякото ръководство на Честър в Уилямс ще работи още един кадър на Рено – Пат Фрай. В момента Фрай е в Алпин, където поста му се равнява на старши инженер и се предполага, че премине на същата работа в Гроув.
Леклер излезе начело в последната тренировка на "Силвърстоун"
Очаква се, че новите назначения в Уилямс ще бъдат потвърдени след Гран При на Великобритания.