Дачия Спринг събра над 108 000 клиенти

Електрическият модел на Дачия - Спринг, беше представен през пролетта на 2021 и две години по-късно компактният електромобил е стигнал до над 108 000 клиенти. Продажбите се увеличават с всеки изминал месец, а 3 от всеки 4 клиенти са частни купувачи. През 2022 продажбите на Дачия Спринг са 48 900 автомобила, което е увеличение с 75% в сравнение с 2021 година.

В класацията за продажби на електромобили на частни клиенти Дачия Спринг заема третото място в Европа за миналата година. Досега електромобилът се предлага само с един двигател с мощност 45 конски сили.

Сега гамата на Спринг се допълва от товарната версия Cargo, която има товароносимост 350 кг., а обемът на товарния отсек достига 1000 литра след премахването на задната седалка в купето. Пробегът на версията Cargo не се отличава от този на пътническия вариант - 230 километра по WLTP в смесен цикъл и до 305 километра в градски условия.

100 автомобила Dacia Spring влизат в мрежата на Spark

Пробегът не се променя сериозно и при версията с новия електромотор, носеща името Spring Extreme, чиято мощност е 65 конски сили. Той се предлага само при тази версия на Дачия Спринг и работи с нова скоростна кутия, която осигурява по-голям въртящ момент, предаван към колелата. Заедно с това по-мощният двигател осигурява и по-добро ускорение и рекуперация в по-широк диапазон.

Jogger е първият хибрид в гамата на Dacia

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти