Волф: Няма да имаме проблем с тавана на бюджетите
Още по време на уикенда за Гран При на Бахрейн ръководителят на отбора на Мерцедес Тото Волф призна, че в Бракли са сбъркали концепцията на W14. През зимата дизайнерите на „Черните стрели“ избраха да запазят концпецията с нулеви странични кутии, която създаде много проблеми на Люис Хамилтън и Джордж Ръсел през 2022 година.
Надеждите на отбора бяха, че с вдигането на подовете и отстраняването на подскачането тази концепция ще започне да дава резултати. Това обаче така и не се случи и още в средата на първия уикенд за сезона се заговори, че в Бракли ще бъде разработване Б-версия на W14.
Хамилтън: В Мерцедес не ме послушаха за W14
Подобно начинание ще доведе и до доста сериозни разходи за отбора, което в ерата на тавана на бюджетите може да се окаже проблем. Според Волф обаче до подобен проблем няма да се стигне.
Тото Волф отписа Мерцедес от битката за титлата през 2023 година
„Няма да е лесно да скъсим пасива си спрямо Ред Бул, но трябва да опитаме, нямаме друг избор – каза Волф пред медиите – Не мисля, че таванът на бюджетите ще представлява някакъв проблем за нас, тъй като ние трябва да изберем в каква посока да поемем и да инвестираме всичко в нея. Ние няма да развиваме две коли едновременно, а само една, просто трябва да решим коя точно, като това ще се случи в следващите дни.“
Розберг: В Мерцедес не са наясно какво не е наред с W14
В първото състезание за сезона Хамилтън финишира на пето място, докато неговият съотборник Ръсел се класира на седмата позиция. Двамата изостанаха със съответно 50.9 и 55.8 секунди от победителя Макс Верстапен в надпреварата на „Сахир“. Това се равнява на изоставане от средно 0.935 секунди на обиколка в състезателно темпо за двамата.