Кампанията “С тениска на бала” осигури 13 стипендии
На 21.11.2022 г. в централния офис на Мото-Пфое се проведе заключителното събитие от инициативата „С тениска на бала” за сезон 2021/22. 13 деца, избрани от Български черен кръст ще получат стипендии, за да продължат своето образование във висше учебно заведение. В допълнение други 6 студенти получават допълнителна стипендия за отличен успех.
"Мото-Пфое вече 31 години посвещава част от енергията си в каузи, насочени към развитие на нашето общество, стимулирайки доброто и подпомагайки опазване на природното и културно наследство на страната. Ние сме горди, че сме социално отговорна компания, която активно работи в полза на обществото.", заяви Александър Костадинов, изпълнителен директор на Мото-Пфое БГ.
9-то поред издание на благотворителната кампания се осъществяваща по инициатива на Мото-Пфое и подкрепена от Български Червен кръст и официалния логистичен партньор DHL Express Bulgaria. Програмата през този сезон събра почти 40 000 лева от ученици, абитуриенти, родители, както и от по-големи частни и корпоративни дарители.
Мото-Пфое инвестира 1 милион лева във фотоволтаици
Всеки сезон тениската, подарък за всеки дарител, има нов дизайн. За 21/22 щампата на тениската е повлияна от желанието на всеки младеж да се отличи и да остави своя отпечатък. Всичко важно за програмата е качено на сайта https://steniskanabala.bg/
Мото-Пфое с нова корпоративна идентичност
Кампанията има за цел да фокусира вниманието върху абитуриентите, които нямат финансова възможност да продължат образованието си, както и да насърчи учениците и студентите да подкрепят връстниците си. Абитуриентите имат избора да заменят скъпите дрехи за бала с тениска. Програмата е насочена и към всички родители и компании, които искат да дарят средства в подкрепа на тези, които искат да учат. Всеки един решил да помогне може да се включи като дари сумата от 30 или повече лева чрез онлайн плащане или с банков превод към посочената набирателна сметка – IBAN: BG30 UNCR 7000 1522 1567 04, BIC:UNCRBGSF, при УниКредит Булбанк АД. Както и да сподели постовете на кампанията #steniskanabala във Facebook, Instagram, Twitter, TikTok.
Мото-Пфое засади 12 дръвчета за Деня на Земята
За девет сезона до момента инициативата обедини 12 002 дарители, с чиято помощ се набраха общо 582 600 лева. Така абитуриентите, които завършиха във випуските от 2014 до 2022 включително, осигуриха стипендии за висше образование на 259 свои връстници, лишени от родителска грижа, както и допълнително финансиране на над 85 отлични студенти от всички бенефициенти досега.