Леклер разказа още за проблемите с гумите
Шарл Леклер беше големият фаворит за победата в Гран При на Унгария в неделя, поне докато беше със средно твърдите гуми на пистата. Връщането му на трасето с твърдите го дръпна назад и Макс Верстапен с лекота го догони след бокса му и го изпревари.
Шарл е на мнение, че стартът му със средно твърди е било правилно решение, но грешката е дошла при избора на твърдите сликове. Това обаче далеч не е всичко.
“Мисля, че първата серия обиколки със средно твърдите сликове беше правилното решение, но състезанието пое в друга посока, когато спряхме за твърдите - обясни Шарл. - Освен това, ние реагирахме под напрежение, когато Ферари повикаха Верстапен в бокса. Сигурен съм, че това е било решение ан Макс, за да ни притисне допълнително. Според мен, не трябваше да реагираме на това, тъй като след последствията се увеличиха като снежна топка и загубихме много.”
Ще уволни ли Ферари Биното през лятото?
Леклер обясни и колко време е загубил заради твърдите сликове.
Мерцедес: Целта ни не е да сме пред Ферари
“Първо, с твърдите загубих темпо, това наложи още един бокс, който ми струва 20 секунди - допълни пилотът. - С твърдите карах 5 или 6 обиколки и губех по 1 секунда на обиколка, така че в състезанието загубеното от мен време много нарасна. Ясно е, че при меките гуми имаше грейнинг, но това не може да се сравни с проблемите, които дойдоха с твърдите сликове. От меките очаквахме да имат грейнинг, но накрая ни бяха останали само те, след като се оказа, че стратегията с твърдите не работи.”
Ралф Шумахер: Ферари сами се провалят
Карлос Сайнц и Шарл Леклер стартираха втори и трети в Будапеща, а на финала бяха 4-и и 6-и.