В Уилямс планират голям ъпгрейд за FW44 в следващите състезания
От началото на сезон 2022 тимът на Уилямс има спечелени само три точки, като всички те са на сметката на новопристигналия в Гроув Алекс Албон. Тайландецът завърши десети в Австралия, след което финишира девети в Маями.
Тези разочароващи резултати обаче отреждат на Уилямс последното място в класирането при конструкторите. Пасивът на британския състав спрямо екипа на Астън Мартин е 12 пункта, като преди Гран При на Азербайджан разликата бе само 4. Шестото място на Себастиан Фетел в Баку обаче драстично отдалечи Астън Мартин преди Уилямс.
Пиастри сменя Латифи още след Гран При на Канада?
В Гроув обаче не губят надежда затова да се отлепят от дъното на класирането във Формула 1 през 2022 година. Именно с тази цел те ще въведат голям пакет с подобрения в рамките на следващите няколко състезания, който ще промени значително визията на FW44.
Пълно класиране при отборите във Формула 1 след Гран При на Азербайджан
„Да, ние взехме решение и вече работим във въздушния тунел. Следващото предизвикателство е производството на всички части, което искаме да стане възможно най-скоро. За това ще спомогне и опазването на колите от големи удари. Пакетът (с подобрения) вече пътува. Кога точно ще пристигне? Надявам се да разберем в следващите няколко дни.“, заяви главният инженер на Уилямс Дейв Робсън.
„Ние започнахме да работим от предното крило и се движим назад. Сигурен съм, че има различни методики на работа с тези нови правила и ние все още не знаем кой подход е най-добрият. От гледна точка краткосрочното развитие до края на сезона ние се ангажирахме с концепция, която е малко различна, визуално различна спрямо това, което виждате сега“, добави Робсън.