Левски обмисля варианти за кампанията с членските карти
Ръководството на Левски обмисля по какъв начин да организира кампанията за членските карти по различните градове. Шефовете на "сините" в момента са крайно затруднени от обстановката в България, след като ситуацията с коронавируса се усложни и се обмисля нов локдаун. Мажоритарният собственик на столичани Наско Сираков заяви на старта на кампанията, че клубът ще разгледа ситуацията и ще измисли начин да улесни привържениците на "сините", които посещават гостуванията на тима, припомня "Тема спорт".
Кампанията "Аз съм Левски" набира скорост
В момента на стадионите се влиза единствено със зелен сертификат, което затруднява голяма част от феновете. За момента кампанията на Левски за членски карти върви много добре, след като от началото й са продадени над 3000 карти и запалянковците на "сините" за пореден път показаха връзката си с клуба. Ръководството на Левски подписа и някои спонсорски договори с компании, които да осигуряват промоции за фенове на сините.