Кампанията за новите членските карти "Аз съм Левски" върви в добро темпо. На брояча в официалния сайт на “сините” се вижда, че продажбата им надхвърля вече 2000 бройки, пише "Тема Спорт". Ръководството на столичани стартира кампанията през миналата седмица, след като на специална пресконференция мажоритарният собственик Наско Сираков, изпълнителният директор Иво Ивков и треньорът на тима Станимир Стоилов призоваха феновете отново да се включат в инициативата, като подновят или си закупят членска карта на Левски.
Мъри готви доста промени за двубоя със Септември (Симитли)
Наско Сираков дори сподели, че клубът е щял да бъде №1 на Балканите в това начинание, ако не е била пандемията от коронавирус. От своя страна, Станимир Стоилов даде пример, закупувайки си Златна карта. На няколко пъти новият изпълнителен директор на Левски Иво Ивков заяви, че именно привържениците са най-големият актив на клуба.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.