(АРХИВ) Футболни фенове и инфлуенсъри играят заедно за 1 милион евро
В навечерието на ЕВРО 2020 стартира турнирът King of Europe, в който петте най-добри отбора ще си поделят джакпота
Всеки футболен фен може да стане крал на Европа, като се включи в уникалния турнир King of Europe и участва за награда от 1 млн. евро. 5 отбора, съставени от почитатели на футбола и инфлуенсъри, ще се надпреварват за голямата награда. Инициативата е част от мащабната кампания Rivals United, която bwin организира по повод старта на ЕВРО 2020.
В турнира King of Europe феновете могат да се включат със спортни залагания още от 9 юни, като изберат един от националните отбори, участващи в първенството. До финала на ЕВРО 2020 те ще имат шанса да играят заедно като един екип. 5-те най-добри отбора ще споделят джакпота от 1 млн. евро. Отборът победител ще получи половин млн. евро, а останалата сума ще бъде разпределени по равно между останалите участници.
По време на футболните шампионати запалянковците често се разделят и си съперничат заради привързаността си към любимите клубове. Този 11 юни, когато стартира ЕВРО 2020, може да бъде различен, защото кампанията Rivals United дава уникален повод за обединение на привържениците на спорта. В рамките на 4 седмици те ще имат възможност да изберат един от националните отбори-участници и да проследят пътя до победата му. Ще носят еднакви фланелки и ще пеят един и същи химн, защото няма да бъдат съперници, а ще са обединени от общата спортна кауза.
Кампанията Rivals United, която организира bwin, част от Entain plc, има за цел да обедини феновете по време на Европейското първенство по футбол, като ги мотивира да споделят вълнението от играта на националните отбори, вместо да ги провокира чрез съперничествата между различните отбори. Турнирът King of Europe ще се играе едновременно от почитатели на спорта в Австрия, Белгия, България, Дания, Франция, Германия, Гърция, Румъния и Обединеното кралство.
„С тази кампания имаме амбицията да поставим нови стандарти в цяла Европа. Чрез Rivals United по иновативен начин подчетртаваме ангажираността си както към местните пазари, така и на международните състезания. bwin отново предоставя терена на футболните фенове, които подкрепят отборите си със страст. С уникалния турнир King of Europe, в който инфлуенсъри и фенове играят като един отбор за първото място, показваме това, с което искаме да се отличим: автентичност и забавления, подкрепени от чувство за отговорност", заяви Стефан Хайлман, управляващ директор Digital Europe Entain.
Кристоф Билефелд, директор на творческия отдел на Коле Ребе, който стои зад кампанията, отбеляза: „Разделени от цветове, но обединени от кауза - дори най-големите съперничества във футбола могат да бъдат преодолени, когато става въпрос за любовта към играта и подкрепата на националния отбор. Тази футболна максима, която обединява цяла Европа, стана основна идея за нашата кампания."